Вісник соціально-економічних досліджень 2024, 3-4 (90-91), 124-135
Open Access Article
Юрій Якович Воробйов
здобувач кафедри «Економіка та менеджмент», Український державний університет науки і технологій, м. Дніпро, Україна, e-mail: yurka48@yahoo.com, ORCID ID: https://orcid.org/0009-0001-5875-5268
Воробйов, Ю. Я. Удосконалення менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями за рахунок впровадження сучасних маркетингових стратегій. Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (90-91). С. 124-135.
У статті досліджено актуальні напрямки удосконалення менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями за рахунок впровадження сучасних маркетингових стратегій. Метою статті є дослідження та економічне обґрунтування сучасних маркетингових стратегій розвитку промислових підприємств з іноземними інвестиціями в сучасних умовах, враховуючи стан міжнародних відносин між Україною та країнами Європи. Методологія дослідження передбачає використання таких загальнонаукових методів: емпіричного дослідження (порівняння, спостереження), теоретичного дослідження (сходження від абстрактного до конкретного), загальнонаукових методів (абстрагування й конкретизація, аналіз та синтез, індукція та дедукція, аналогія) та ін. Актуальність вирішення наукової проблеми, що визначена у статті, полягає в тому, що в умовах нестійкої національної фінансово-економічної ситуації чітко сформована необхідність удосконалення системи менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями завдяки реалізації адаптивних маркетингових стратегій. Результати дослідження наступні: визначено ключові показники удосконалення системи менеджменту промислових підприємств з урахуванням сучасних маркетингових стратегій їх розвитку. Запропоновано управлінські механізми удосконалення системи менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями. Таким чином, запропоновані автором для впровадження елементи маркетингових стратегій промислових підприємств з іноземними інвестиціями відкриють можливість для покращення управлінського апарату на вищому, середньому та нижчому рівнях управління. Оригінальність і практична цінність дослідження полягає в тому, що у статті обґрунтовано методологічний апарат причинно-наслідкового зв’язку між розробкою та впровадженням різноефективних маркетингових стратегій та роллю управлінського апарату у реалізації та досягненні цих стратегій. Висновки дослідження наступні: розкрито, що впровадження сучасних маркетингових стратегій підприємств з іноземними інвестиціями дозволяє визначити, що в основі механізму управління підприємницькою діяльністю в ринковій економіці лежить метод, який впливає на оптимальність вибору ефективного варіанта управлінського рішення. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для підприємств промислового сектору, організацій з іноземними інвестиціями.
маркетингові стратегії; іноземні інвестиції; підприємства промислового сектору; управлінська ефективність; менеджмент; конкурентоспроможність; удосконалення управлінського апарату.
JEL classification: М160; M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(90-91).2024.124-135
УДК: 658.8:005.21:339.727.22
Продовжується набір статей до третього випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей в науковому журналі "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет