Вісник соціально-економічних досліджень 2023, 1-2(84-85), 157-170

Open Access Article

Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу

Андрій Костянтинович Прощенко
аспірант кафедри комерційної діяльності і логістики, Київський національний економічній університет ім. Вадима Гетьмана, Україна, e-mail: ProAndru@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-0281-0993

Цитувати статтю:

Прощенко, А. К. Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу. Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2023. 1-2(84-85). С. 157-170.

Анотація

У статті розглянуто використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучас-ного інтернет-маркетингу. Метою статті є детальний аналіз ефективності використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучасного інтернет-маркетингу, виявлення переваг та недоліків даного підходу, визначення кращих практик та стратегій використання інфлюен-серів для успішного просування бренду, товарів та послуг в Інтернеті. Дослідження спрямова-не на розкриття можливостей використання інфлюенс-маркетингу для залучення цільової аудиторії, збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів. Предметом дослідження є вивчення ролі інфлюенсерів у сучасному інтернет-маркетингу. Використано методи аналізу наукових джерел та статистичний аналіз даних, отриманих з опитувань інфлюенсерів та маркетологів. Виділено мету та завдання інфлюенсер-маркетингу. Проаналізовано обсяг світового ринку маркетингу впливу за 2016-2022 роки. Охарактеризовано основні типи інфлюенсерів та виділено їх особливості. Виділено переваги та недоліки інфлюенс-маркетингу. Запропоновано етапи організації роботи з інфлюенсерами у маркетингу впливу. Виділено критерії вибору інфлюенсера. Дослідження показало, що співпраця з інфлюенсерами може бути дуже ефективним інструментом інтернет-маркетингу, особливо для маленьких та середніх брендів. Однак, успішність співпраці залежить від таких факторів, як кількість підписників, активність аудиторії, збіг цінностей бренду та інфлюенсера, частота роботи з брендом та результати співпраці у минулому. Дослідження дає детальний аналіз різних критеріїв, які впливають на успішність співпраці з інфлюенсерами та надає рекомендації для вибору найбільш ефективних інфлюенсерів. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів та менеджерів з маркетингу, які планують співпрацю з інфлюенсерами. Надані рекомендації щодо вибору інфлюенсерів спрямовані на підвищення ефективності маркетингових кампаній та отримання конкурентних позицій на ринку.

Ключові слова

інфлюенсери; інтернет-маркетинг; соціальні медіа; бренд; підписними; активність; цінності; результати; ефективність.

JEL classification: M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1-2(84-85).2023.157-170

УДК: 004.89:658.8

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бондарчук В. В. Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах. Економіка, управління та адміністрування. 2021. № 4. С. 49–53.
  2. Гвоздецька І. В. Вирішують блогери : influencer marketing в дії. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 5. С. 70–73.
  3. Гнилякевич-Проць І. А. Тренди розробки інфлюенс стратегії. Економіка та суспільство. 2022. № 44. С.71–80.
  4. Горобченко О. А. Інфлюенсерство як інструмент розвитку е-бізнесу. Економіка та суспільство. 2022. № 38. С. 33–40.
  5. Журило В. В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах. Підприємництво та інновації. 2020. № 11-2. С. 30–40.
  6. Ороховська Л. А. Специфіка соціально-ринкових комунікацій у сфері інфлюенс-маркетингу. Інфраструктура ринку. 2022. № 67. С. 191–195.
  7. 7 types of influencer marketing campaigns you should try / Upfluence : website. URL: https://www.upfluence.com/types-of-influencer-marketing (access date: 27.03.2023).
  8. Influence marketing 2022 : market, trends, formats, agencies, how to evaluate effectiveness / Marketing-tech : website. URL: https://marketing-tech.com (access date: 29.03.2023).
  9. What is influencer marketing : How to develop your strategy / Sprout Social : website. URL: https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing (access date: 30.03.2023).
  10. What is Influencer Marketing? The Ultimate Guide for 2023 / Influencer Marketing Hub : website. URL: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing (access date: 31.03.2023).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter