Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 1(65), 95-102

Open Access Article

Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні

Тетяна Вікторівна Куклінова
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємства та організації підприємницької діяльності, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail:tanya2013001@gmail.com, ORCID ID:https://orcid.org/0000-0002-1370-2883

Цитувати статтю:

Куклінова, Т. В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць (ISSN 2313-4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 95-102.

Анотація

У статті проаналізовано особливості та специфіку Інтернет-торгівлі в умовах глобалізації. Визначено поняття «Інтернет-торгівля» на основі складових електронної комерції, позначено його місце в системі економічних категорій. Наведено основні ризики Інтернет-торгівлі та перспективи її розвитку в Україні. Досліджено ключові фактори впливу на Інтернет-торгівлю, обґрунтована доцільність стимулювання її розвитку. Запропоновано організаційно-економічні важелі стимулювання розвитку Інтернет-торгівлі на основі детального аналізу проблем, основних тенденцій та особливостей цього процесу. Сформульовано пропозиції та рекомендації щодо забезпечення ефективного функціонування Інтернет-торгівлі в Україні з орієнтацію на глобалізаційні процеси.

Ключові слова

Інтернет-торгівля; глобалізація; кріптовалюта; електроні гаманці; електороні гроші.

JEL classification: М310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.95-102

УДК: 658.84 : 004.738

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Федулова Л. І. Передумови формування інформаційно-технологічної інфраструктури торговельних підприємств // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. C. 73-86.
  2. Хижняк О. С. Недоліки електронного бізнесу в України і шляхи їх усунення // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2016. № 16. С. 90-94.
  3. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні // Механізм регулювання економіки. 2014. № 3. С. 72-81.
  4. Юдін О. М., Макарова М. В., Лавренюк Р. М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток: монографія. Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. 201 с.
  5. Маловичко С. В. Аналіз сучасних тенденцій та динаміки розвитку електронної торгівлі на підприємствах України // Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 71-77.
  6. Криша В. В., Колєснік А. Р., Гессен А. Є. Ефективність діяльності підприємств в умовах розвитку електронних ринків // Молодий вчений. 2017. № 5. С. 642-646.
  7. Юринець З. В. Інноваційні технології та інструменти розвитку сфери торгівлі // Науковий вісник НЛТУ України. 2016. Вип. 26.2. C. 125-129.
  8. Павлова В. А. О проблемах развития онлайн-торговли в Украине // Економічний нобелівський вісник. 2014. № 1 (7). С. 349-354.
  9. Дубовик Т. В. Інтернет-торгівля в Україні // Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету. 2013. № 1 (87). С. 20-28.
  10. Васильчак С. В., Куницкая-Ильяш М. В., Дубина М. П. Использование криптовалют в современных экономических системах Украины: перспективы и риски // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. 2017. № 76 (Т.19). С. 20-24.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter