Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 1(65), 87-94

Open Access Article

Аналіз та оцінка чинників впливу на розвиток підприємств туристичної індустрії Прикарпаття

Любов Григорівна Квасній
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та менеджменту, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, Україна, e-mail:lg_k@ukr.net, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-5248-544X

Ореста Ярославівна Щербан
кандидат економічних наук, старший викладач кафедри фінансів, обліку і аналізу, ІППТ НУ «Львівська політехніка», Україна, e-mail: mppjavir@ukr.net, ORCID ID:https://orcid.org/0000-0001-5422-4032

Василина Василівна Федишин
аспірант кафедри економіки та менеджменту, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, Україна, e-mail:vas_k@ukr.net, ORCID ID:https://orcid.org/0000-0001-7649-6573

Цитувати статтю:

Квасній, Л. Г., Щербан, О. Я., Федишин, В. В. Аналіз та оцінка чинників впливу на розвиток підприємств туристичної індустрії Прикарпаття // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць (ISSN 2313-4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 87-94.

Анотація

У статті проаналізовано основні чинники розвитку підприємств туристичної індустрії України на прикладі Прикарпаття. Доведено, що нинішня ситуація в Україні та військовий конфлікт на Сході країни не лише дестабілізують загальну ситуацію в державі, але й сприяють посиленню впливу дестабілізуючих чинників, котрі негативно позначаються на розвитку туристичних підприємств в Україні та в Прикарпатському регіоні. Проаналізовано динаміку туpиcтичних пoтoкiв Львiвcькоїoблacтi за 2006–2016 pp. та колективних засобів розміщення. Розроблено пропозиції для успішного просування вітчизняної туристичної продукції в контексті створення маркетингових і сервісних мереж на пріоритетних зарубіжних ринках, торгових домів, бізнес-центрів, технічних центрів на акціонерних засадах за допомогою створення мережі власних представництв, філій, дочірніх компаній.

Ключові слова

підприємства туристичної індустрії; Прикарпаття; позитивні чинники впливу; негативні чинники впливу; розвиток; стратегії розвитку.

JEL classification: O100; L830; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.87-94

УДК: 338.486

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення: 16.02.2018).
  2. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: від теорії до реалій // Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку: матеріали доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23–24 жовтня 2014 р.). К.: Київський національний торговельно-економічний університет. 418 с. URL: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF (дата звернення: 28.01.2018).
  3. Петриченко П. A. Мобильные технологии в путешествии. URL: http://novostiturbiznesa.info/article/mobilnye_tehnologii_v_puteshestvii.html (дата звернення: 28.01.2018).
  4. Петриченко П. А. Інноваційні складові розвитку світового туризму // Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку: матеріали доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23–24 жовтня 2014 р.). К.: Київський національний торговельно-економічний університет. 418 с. URL: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF (дата звернення: 28.01.2018).
  5. Михайліченко Г. І. Напрями стабілізації попиту на туристичний продукт // Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку: матеріали доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23–24 жовтня 2014 р.). К.: Київський національний торговельно-економічний університет. 418 с. URL: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF (дата звернення: 28.01.2018).
  6. Третяков О. В. Інформаційно-комунікаційна трансформація туристичних підприємств //Туризм: реалії та перспективи сталого розвитку: матеріали доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 23–24 жовтня 2014 р.). К.: Київський національний торговельно-економічний університет. 418 с. URL: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF (дата звернення: 28.01.2018).

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter