Вісник соціально-економічних досліджень 2017, 1(62), 157–161
Open Access Article
Ірина Олександрівна Шкурупська
кандидат економічних наук, викладач кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, e-mail:irina.shkurupskaya@gmail.com
Шкурупська, І. О. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0 // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (гол. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 1 (62). – С. 157–161.
У статті досліджено тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом Промислової революції 4.0. Особливу увагу приділено вивченню взаємозв’язку віртуального і реального економічного простору за допомогою Інтернету речей, в якому сучасні фірми розгортають рекламну діяльність. Визначено переваги інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) як принципово нового підходу при розробці маркетингових стратегій. Відзначено зростаючу роль малоконтрольованих джерел впливу і поширення інформації. Особливе значення приділено вивченню купівельної поведінки в умовах Промислової революції 4.0. Перехід до індивідуалізації споживання є чільною тенденцією у формуванні інтерактивних двосторонніх маркетингових комунікацій.
Промислова революція 4.0; інтегровані маркетингові комунікації (ІМК); Інтернет речей.
JEL classification: M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.157-161
УДК: 658.8:697
Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет