Вісник соціально-економічних досліджень 2015, 1(56), 71–77

Open Access Article

Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення

Ірина Анатоліївна Луговська
кандидат економічних наук, доцент кафедри експертизи товарів та послуг, Одеський національний економічний університет, e-mail:lugovskairyna@gmail.com

Андрій Анатолійович Воробйов
здобувач кафедри економіки та управління національним господарством, Одеський національний економічний університет, e-mail:vorobiov@donhleb.com.ua

Цитувати статтю:

Луговська, І. А. Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / Ірина Анатоліївна Луговська, Андрій Анатолійович Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – Вип. 1. – № 56. – С. 71–77.

Анотація

У статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку.

Ключові слова

система маркетингових досліджень підприємства; функції маркетингового управління; маркетингова інформація; процеси маркетингового дослідження на локальному рівні.

JEL classification: M300

УДК: 339.1-051

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга / И. И. Бойко, С. И. Козловский. – К.: Академія, 1999. – 409 с.
  2. Голубков Е. П. Основы маркетинга: учеб. / Е. П. Голубков. – М.: Акад. нар. хоз-ва при Правительстве Российской Федерации: Дело, 2000. – 438 с.
  3. Григорчук Т. Сутність маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / Т. Григорчук. – Режим доступу: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-2/1-sutnist-struktura-j-osnovni-napramki-marketingovih-doslidzen.
  4. Дэй Дж. Стратегический маркетинг / [Дж. Дей; пер. с англ. В. Егорова]. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2002. – 640 с.
  5. Количественные методы анализа в маркетинге / [Под ред. Т. П. Данько, И. И. Скоробогатых]. – СПб: Питер, 2005. – 384 с.
  6. Котлер Ф. Основы маркетинга / [Ф. Котлер, пер. с англ. В. Боброва]. – М.: Прогресс, 1992. – 736 с.
  7. Цілі, завдання і принципи маркетингових досліджень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ryo.pp.ua/osnovi-menedzhmentu/579-cili-zavdannya-i-principi-marketingovix-doslidzhen.html.
  8. Черчилль Г. Маркетинговые исследования / [Г. Черчиль, Т. Браун; пер. с англ. Г. Багиева]. – СПб: Питер, 2007. – 704 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter