Вісник соціально-економічних досліджень 2015, 1(56), 71–77
Open Access Article
Ірина Анатоліївна Луговська
кандидат економічних наук, доцент кафедри експертизи товарів та послуг, Одеський національний економічний університет,
e-mail:lugovskairyna@gmail.com
Андрій Анатолійович Воробйов
здобувач кафедри економіки та управління національним господарством, Одеський національний економічний університет, e-mail:vorobiov@donhleb.com.ua
Луговська, І. А. Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / Ірина Анатоліївна Луговська, Андрій Анатолійович Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – Вип. 1. – № 56. – С. 71–77.
У статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку.
система маркетингових досліджень підприємства; функції маркетингового управління; маркетингова інформація; процеси маркетингового дослідження на локальному рівні.
JEL classification: M300
УДК: 339.1-051
Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет