Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 4(68), 159-168
Open Access Article
Оксана Михайлівна Петровська
кандидат політичних наук, доцент кафедри управління персоналом і економіки праці, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail: oksanapetrovska80@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-0730-6718
Вікторія Анатоліївна Гержик
Студент МБА «University of Illinois at Urbana Champaign», США,
маркетинг-менеджер «Chicagoland Foreign Investment Group», e-mail: viktoria.gerzhyk@gmail.com
Петровська, О. М., Гержик, В. А. Маркетингові комунікаційні стратегії в діджитал економіці // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук праць (ISSN 2313-4569); за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2018. № 4 (68). С. 159‒168.
У статті розглянуто діджитал економіку і маркетинг як процес комунікації, за якого підприємці та маркетологи намагаються донести правильне повідомлення до потрібного клієнта в потрібний момент, а також слухати і відповідати на відгуки споживачів. Розкриті основні моменти ключових функцій і проблем в маркетинговій комунікації та критична роль ЗМІ як каналів маркетингової комунікації. Описано аспекти маркетингу взаємодії, які забезпечують створення нових стандартів і споживчої культури. Досліджено трансформацію взаємодії і персоналізований вплив через залучення споживачів до процесу розробки і просування продукту за допомогою онлайн-інструментів. Проаналізовано переваги і обмеження застосування трансляцій і ЗМІ в області маркетингу. Перераховано концепції комунікаційних стратегій онлайн-маркетингу, а також визначені основні етапи їх розробки і реалізації. Ключовою характеристикою діджитал-маркетингу є здійснення діалогу між компанією і споживачем, що дозволяє не тільки знаходиться на вершині тренда, але і передбачати поведінкові зміни споживачів. Особлива увага приділяється оцінці ефективності діджитал-комунікацій, низці підходів і показників ефективності онлайн-комунікацій з впливом діджитал-медіа та інформаційних технологій на людське спілкування в цілому і на маркетинг зокрема. Можливість вимірювати ефективність компаній в реальному часі є важливою перевагою онлайн-маркетингу. Проведено огляд трьох широко використовуваних цифрових маркетингових стратегій: онлайн-реклама, просування в пошукових системах і маркетинг в соціальних мережах. При виконанні авторами статті аналізу цифрових стратегій досліджено, як концепція цифрової стратегії розвивається і цю еволюцію розділено на чотири етапи, де третій етап відображений як поточний, а четвертий – представляє нашу майбутню цифрову стратегію.
маркетингова стратегія; вірусний маркетинг; діджитал-комунікації; інтернет-стратегія маркетингу; ефективність діджитал-комунікацій.
JEL classification: M300; M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.4(68).2018.159-168
УДК: 658.8:659.44
Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет