Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 4(68), 159-168

Open Access Article

Маркетингові комунікаційні стратегії в діджитал економіці

Оксана Михайлівна Петровська
кандидат політичних наук, доцент кафедри управління персоналом і економіки праці, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail: oksanapetrovska80@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-0730-6718

Вікторія Анатоліївна Гержик
Студент МБА «University of Illinois at Urbana Champaign», США, маркетинг-менеджер «Chicagoland Foreign Investment Group», e-mail: viktoria.gerzhyk@gmail.com

Цитувати статтю:

Петровська, О. М., Гержик, В. А. Маркетингові комунікаційні стратегії в діджитал економіці // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук праць (ISSN 2313-4569); за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2018. № 4 (68). С. 159‒168.

Анотація

У статті розглянуто діджитал економіку і маркетинг як процес комунікації, за якого підприємці та маркетологи намагаються донести правильне повідомлення до потрібного клієнта в потрібний момент, а також слухати і відповідати на відгуки споживачів. Розкриті основні моменти ключових функцій і проблем в маркетинговій комунікації та критична роль ЗМІ як каналів маркетингової комунікації. Описано аспекти маркетингу взаємодії, які забезпечують створення нових стандартів і споживчої культури. Досліджено трансформацію взаємодії і персоналізований вплив через залучення споживачів до процесу розробки і просування продукту за допомогою онлайн-інструментів. Проаналізовано переваги і обмеження застосування трансляцій і ЗМІ в області маркетингу. Перераховано концепції комунікаційних стратегій онлайн-маркетингу, а також визначені основні етапи їх розробки і реалізації. Ключовою характеристикою діджитал-маркетингу є здійснення діалогу між компанією і споживачем, що дозволяє не тільки знаходиться на вершині тренда, але і передбачати поведінкові зміни споживачів. Особлива увага приділяється оцінці ефективності діджитал-комунікацій, низці підходів і показників ефективності онлайн-комунікацій з впливом діджитал-медіа та інформаційних технологій на людське спілкування в цілому і на маркетинг зокрема. Можливість вимірювати ефективність компаній в реальному часі є важливою перевагою онлайн-маркетингу. Проведено огляд трьох широко використовуваних цифрових маркетингових стратегій: онлайн-реклама, просування в пошукових системах і маркетинг в соціальних мережах. При виконанні авторами статті аналізу цифрових стратегій досліджено, як концепція цифрової стратегії розвивається і цю еволюцію розділено на чотири етапи, де третій етап відображений як поточний, а четвертий – представляє нашу майбутню цифрову стратегію.

Ключові слова

маркетингова стратегія; вірусний маркетинг; діджитал-комунікації; інтернет-стратегія маркетингу; ефективність діджитал-комунікацій.

JEL classification: M300; M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.4(68).2018.159-168

УДК: 658.8:659.44

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Rethinking B2B sales in the digital economy (2018), available at: https://www.forbes.com/sites/ forbestechcouncil/2018/04/25/rethinking-b2b-sales-in-the-digital-economy/#26b3f9367d4f.
  2. IBM Redguide publication. The power of cognitive marketing: IBM Watson Marketing Insights, 2017, pp. 5‒11.
  3. Page, S. (2015). Unconscious marketing: 25 cognitive biases that compel your customers to buy (without them knowing). Neurotriggers, p. 196.
  4. Simon, C. (2016). Impossible to ignore, McGraw-Hill Education, New York, pp. 35–51.
  5. Phillips, A. (2018). How to do customer communication with new digital economy, available at: https://thenextscoop.com/customer-communication-with-digital-economy.
  6. Rosemann, M., Kowalkiewicz, M., & Dootson, P. (2017). Digital strategy of the future. PwC Chair in digital economy. Published by PwC, pp. 1–17.
  7. Brenner, M. and Bedor, L. (2015). The content formula: calculate the ROI of content marketing & never waste money again. PA: Marketing Insider Group, West Chester, pp. 36–47.
  8. Oedi, M. (2017). Global trends in the advertising industry, available at: https://medium.com/ 1plusx/global-trends-in-the-advertising-industry-part-i-follow-the-money-172f9ee45925.
  9. Handley, L. (2017). Half of all advertising dollars will be spent online by 2020, equaling all combined “offline” ad spend globally, available at: https://www.cnbc.com/2017/12/04/global-advertising-spend-2020-online-and-offline-ad-spend-to-be-equal.html.
  10. Shewan, D. (2017). The comprehensive guide to online advertising costs, available at: https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/07/05/online-advertising-costs.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter