Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 1(65), 70-78

Open Access Article

Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності

Наталя Миколаївна Андрєєва
доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail:andreevann@ukr.net , ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1795-3946

Дар’я Володимирівна Зіньковська
викладач кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail:dasha.zinkowskaya@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1795-3946

Цитувати статтю:

Андрєєва, Н. М., Зіньковська, Д. В. Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць(ISSN 2313–4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 70-78.

Анотація

У статті розглянуто місце маркетингового аудиту в системі стратегічного управління підприємством. Авторами проведено дослідження сутності поняття маркетингового аудиту та запропоноване власне трактування даного терміну. Виділено основні напрямки маркетингового аудиту та визначено, які структурні одиниці відповідають за надання відповідних матеріалів для аналізу. Визначенопроцедуру та алгоритм аудиту стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства та детально розглянуто кожен із виділених етапів. Результати маркетингового аудиту запропоновано використовувати у процесі стратегування господарської діяльності підприємств. Задля оцінки ефективності запропоновано методичний підхід, який передбачає побудову матриці ефективності стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Дана матриця може слугувати підґрунтям для подальшого удосконалення маркетингової політики та прийняття стратегічних рішень.

Ключові слова

маркетинг; маркетинговий аудит; маркетингова стратегія; стратегування; стратегічне управління.

JEL classification: M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.70-78

УДК: 631.1.027:65.01+06.047

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Андрєєва Н. М., Зіньковська Д. В. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику // Вісник соціально-економічних досліджень. 2015. №1. С. 11–18.
  2. Григорук П.М. Практические аспекты оценки эффективности маркетинговых решений// Сборник с доклади от международна научна конференция. Варна: Наука и экономика. 2014. №2. С. 54–58.
  3. Майорова Н. І. Стратегічний аудит маркетингу у системі контролю підприємства // Економічні науки. 2012. №9. С. 325–332.
  4. Чайка Е. В. Маркетинговый аудит компании: зарубежная методика аудита маркетинговой деятельности компаний // Российское предпринимательство. 2010. №2. С. 82–87.
  5. Логвіна Ю. М. Аудит стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств// Вісник Хмельницького національного університету. 2010. №4. С. 192–197.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter