Вісник соціально-економічних досліджень 2018, 1(65), 70-78
Open Access Article
Наталя Миколаївна Андрєєва
доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail:andreevann@ukr.net , ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1795-3946
Дар’я Володимирівна Зіньковська
викладач кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, Україна, e-mail:dasha.zinkowskaya@gmail.com, ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-1795-3946
Андрєєва, Н. М., Зіньковська, Д. В. Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць(ISSN 2313–4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 70-78.
У статті розглянуто місце маркетингового аудиту в системі стратегічного управління підприємством. Авторами проведено дослідження сутності поняття маркетингового аудиту та запропоноване власне трактування даного терміну. Виділено основні напрямки маркетингового аудиту та визначено, які структурні одиниці відповідають за надання відповідних матеріалів для аналізу. Визначенопроцедуру та алгоритм аудиту стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства та детально розглянуто кожен із виділених етапів. Результати маркетингового аудиту запропоновано використовувати у процесі стратегування господарської діяльності підприємств. Задля оцінки ефективності запропоновано методичний підхід, який передбачає побудову матриці ефективності стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Дана матриця може слугувати підґрунтям для подальшого удосконалення маркетингової політики та прийняття стратегічних рішень.
маркетинг; маркетинговий аудит; маркетингова стратегія; стратегування; стратегічне управління.
JEL classification: M310; DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.70-78
УДК: 631.1.027:65.01+06.047
Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет