Вісник соціально-економічних досліджень 2017, 2-3(63-64), 61-68

Open Access Article

Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку

Олександр Юрійович Устьян
аспірант кафедри комерційної діяльності та підприємництва, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», e-mail:a.ustian@ukr.net

Цитувати статтю:

Устьян, О. Ю. Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 2-3 (63-64). – С. 61–68.

Анотація

У статті розроблено концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, «кайдзен», роботи з точками контактів, проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості.

Ключові слова

клієнтоорієнтованість; маркетинг послуг; сфера розваг і відпочинку; маркетинг взаємовідносин; інтрамаркетинг; проектування послуги; точки контакту; кайдзен; внутрішній маркетинг.

JEL classification: M310; L830;  DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.2-3(63-64).2017.61-68

УДК: 658.8:658.64

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Варго С., Лаш С. Развитие новой доминирующей логики маркетинга // Российский журнал менеджмента. – 2006. – № 2. – С. 73–106.
  2. Ling R., D. C. Yen Customer relationship management: an analysis framework and implementation strategies // Journal of Computer Information Systems. – 2001. – Vol. 41. – No. 3. – Рp. 82–97.
  3. Gebauer H., Kowalkovski C. Customer-focused and service focused orientation in organizational structures // Journal of Business and Industrial Marketing. – 2012. – Vol. 27. –No. 7. – Pp. 527–537.
  4. Cross V. Customer orientation examples. URL: http://smallbusiness.chron.com/customer-orientation-examples-10201.html (дата звернення: 22.08.2015).
  5. Ковальчук С. В. Клієнтоорієнтованість – сучасне спрямування маркетингової концепції. URL: http://er.knutd.com.ua/bitstream/123456789/4116/1/Konf20161104_IV_P009-010.pdf (дата звернення 08.08.2017).
  6. Рябоконь Н. П. До питання формування клієнтоорієнтованості як ключової компетенції компанії // Електронне наукове видання Дніпропетровського державного аграрного університету «Ефективна економіка». – 2015. – № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=4522 (дата звернення 10.03.2017).
  7. Папенко Л. М. Підходи до визначення поняття «клієнторієнтованість» у контексті управління сервісним підприємством // Науковий вісник Херсонського державного унверситету. – 2015. – Вип. 15. – Ч. 3. – С. 67–70.
  8. Петриченко П. Клієнтоорієнтований підхід у діяльності підприємств індустрії гостинності // Прикладна економіка. – № 1. – Січень 2014. – С. 79–82.
  9. Дейнека О. Клієнтоорієнтованість роздрібного мережевого підприємства: кроки від декларації до реалізації // Економічний аналіз. – 2010. – Вип. 5. – С. 75–79.
  10. Вантух Т. З. Сутність та визначення поняття «клієнтоорієнтована депозитна політика» // Фінансово-кредитка діяльність: проблеми теорії та практики. – 2015. – Вип. 2. – С. 17–25.
  11. Уфимцев Р. Интрамаркетинг. URL: http://www.metaphor.ru/er/approach/overview.xml (дата звернення 12.05.2014).
  12. Лавлок К. Маркетинг услуг персонал, технология, стратегия. – 4-е изд. – М.: Вильямс. –2005. –1008 с.
  13. Манн И., Трусин Д. М. Точки контакта. Простые идеи для улучшения вашего маркетинга. – М: Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 156 с.
  14. Имаи М. Кайдзен: ключ к успеху японских компаний. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. –274 c.
  15. Уфимцев Р. Когнитивные технологии это просто. URL: http://aftershock.su/ ?q=node/19797 (дата звернення 13.05.2014)

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter