Вісник соціально-економічних досліджень 2017, 1(62), 16–22

Open Access Article

Концепція підприємництва у смарт (розумній) економіці

Ірина Анатоліївна Зарицька
кандидат економічних наук, старший викладач кафедри міжнародної економіки, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», e-mail:zia_2006@ukr.net

Світлана Олександрівна Стрельник
кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», e-mail:strelnyk@kneu.edu.ua

Цитувати статтю:

Зарицька, І. А., Стрельник, С. О. Концепція підприємництва у смарт (розумній) економіці // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 1 (62). – С. 16–22.

Анотація

У статті проаналізовано підприємництво як каталізатор розвитку економіки з точки зору перспективи сталого розвитку. Обґрунтовано, що розвиток підприємництва в умовах розумної економіки досягається за рахунок комплексної модернізації та інноваційного оновлення бізнесу на основі нового покоління технологій, забезпечуючи високу додану вартість, ефективність використання енергії, формування безпечного середовища та соціальної стабільності. Пропонується стимулювати розвиток підприємництва, сприяючи стійкому розвитку економіки за рахунок розуміння механізму соціальних проблем, умов праці, соціального забезпечення та безпеки навколишнього середовища і, отже, забезпечуючи стратегію сталого розвитку.

Ключові слова

підприємництво; розумна економіка; створення загальної цінності; інновації.

JEL classification: O150;  DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.16-22

УДК: 338.22.01+338.24

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Smart Growth is Smart Business Report (2004). Smart Growth Leadership Institute, NALGEP.
  2. Brito, M. (2011). Smart Business, Social Business: A Playbook for Social Media in Your Organization. Pearson Education, 272 p.
  3. Doran, George T. (2008). There’s a SMART way to write management’s goals and objectives, Management Review 70.11 (Nov. 1981): 35, Business Source Corporate.
  4. Secretary of State’s Award for Corporate Excellence. URL: http://www.state.gov/e/eb/ eppd/csr.
  5. Corporate Social Responsibility (2015). The State Department USA. URL: www.state.gov.
  6. European CSR Awards Projects 2013 – Goldenbook (2014). European Commission, Brussels, 214 p. URL: http://www.europeancsrawards.eu/wp-content/uploads/2013/06/ Goldenbook.pdf.
  7. Chaban, T., Zarytska, I. (2015). Transformation of the corporate social responsibility’s essence in the context of sustainable development concept domination [Transformatsiia sutnosti korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti v konteksti dominuvannia kontseptsii staloho rozvytku], Aktualni problemy ekonomiky, No. 12 (174), s. 266–279 [in Ukrainian]
  8. Die besten Forex und Binär broker. URL: http://www.europeancsrawards.eu/about-the-awards.
  9. A renewed EU strategy 2011–2014 for Corporate Social Responsibility (2011), European Commission. COM (2011) 0681 – Communication from the commission to the European parliament, the council, the European economic and social committee and the committee of the regions, Brussels, 15 p. URL: http://www.ipex.eu/IPEXL-WEB/dossier/document/ COM20110681.do.
  10. General Union Environment Action Programme to 2020: Living well, within the limits of our planet (2014). European Commission, Luxembourg: Publications Office of the European Union, 92 p. URL: http://bookshop.europa.eu/en/general-union-environment-action-programme-to-2020-pbKH0113833.
  11. Green paper – Promoting a European framework for corporate social responsibility (2001). European Commission. COM (2001) 0366 – Communication from the commission to the European parliament, the council, the European economic and social committee and the committee of the regions, Brussels, 32 p. URL: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ TXT/?uri=CELEX:52001DC0366.
  12. Porter, M. E., Kramer, M. R. (2011). Creating Shared Value, Harvard Business Review. January-February issue. URL: https://hbr.org/2011/01/the-big-idea-creating-shared-value/ar/1.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter