Вісник соціально-економічних досліджень 2017, 1(62), 135–142

Open Access Article

Вивчення ринкового середовища в системі стратегічного впливу на споживчу поведінку

Олександр Борисович Раца
асистент кафедри економіки та безпеки підприємства, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, e-mail:a.ratsa@yandex.ru

Цитувати статтю:

Раца, О. Б. Вивчення ринкового середовища в системі стратегічного впливу на споживчу поведінку // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2017. – № 1 (62). – С. 135–142.

Анотація

У статті доведено необхідність проведення аналізу середовища функціонування підприємства для досягнення стратегічних цілей. Проаналізовано основні чинники зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємств. Зазначено особливості побудови моделі ефективної економічної поведінки підприємства на основі детального аналізу умов, що визначають специфіку формування і прояву такої поведінки. Запропоновано методичні аспекти визначення найоптимальнішого варіанту економічної поведінки підприємства з урахуванням максимізації позитивної дії чинників. Обґрунтовано взаємозв’язок оптимуму функції економічної поведінки підприємств з обраними методами дослідження за допомогою економічних і математичних інструментів, експертних оцінок.

Ключові слова

зовнішнє середовище; внутрішнє середовище; впливові чинники; економічна поведінка підприємства; оптимізація.

JEL classification: L200; M210;  DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.135-142

УДК: 658:005

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Бєлова О. І. Детермінанти мотиваційного механізму стратегічного управління в торговельних мережах: класифікація та особливості // Інноваційна економіка. – 2013. – № 6. – С. 235–241.
  2. Карачина Н. П. Моделювання економічної поведінки підприємства на рівні мікроекономічного аналізу // Механізм регулювання економіки. – 2008. – Т. 2. – № 3. – С. 214–222.
  3. Карачина Н. П., Лазарчук О. В., Ганзієнко Н. І. Методологічні аспекти моделювання економічної поведінки підприємств // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – № 1. – С. 14–19.
  4. Мізюк Б. М. Основи стратегічного управління: підруч. – Львів: Магнолія 2006, 2009. – 544 с.
  5. Мізюк Б., Пенцак Г. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність управління підприємством. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1003.
  6. Черниш Т. О., Черниш А. Е. Діагностика факторів, що впливають на систему стратегічного управління підприємством // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – 2011. – № 7 (161). – С. 257–263.
  7. Попова Н. В., Бєлєвцова Н. М. Розробка стратегії розвитку підприємства // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. – № 29. – С. 359–363.
  8. Stabryła А. Zarzadzanie strategiczne w teorii I praktyce firmy. – PWN, Warszawa-Krakow, 2000. – 250 s.
  9. Портер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / пер. з англ. А. Олійник, Р. Сільський. – К.: Основи, 1998. – 320 с.
  10. Князик Ю. М. Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Логістика. – 2010. – № 690. – С. 321–325.
  11. Особливості управління підприємствами в умовах глобальних викликів: монографія / за заг. ред. О. В. Зибаревої. – Чернівці: Технодрук, 2016. – 320 с., С.45–69.
  12. Мороз Л. А., Чухрай Н. І. Маркетинг: підруч. / за ред. Л. А. Мороз. – 4-е вид. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2009. – 244 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter