Вісник соціально-економічних досліджень 2016, 2(61), 80-88

Open Access Article

Розвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможності

Ганна Анатоліївна Місько
кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності, Одеський національний економічний університет, e-mail:annysa1@rambler.ru

Цитувати статтю:

Місько, Г. А. Розвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможності / Ганна Анатоліївна Місько // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – № 2 (61). – С. 80–88.

Анотація

У статті досліджено розвиток євроменеджменту на підприємствах України. Відповідно до міжнародного стандарту ISO 26000: 2010 наведено основні характеристики соціальної відповідальності підприємства. Проаналізовано дані офіційних сайтів ПрАТ «МТС Україна», ПрАТ «Київстар», ТОВ «Лайфселл» відповідно до характеристик соціальної відповідальності підприємства. За результатами аналізу встановлено, що для підприємств мобільного зв’язку України найбільш розповсюдженими проектами євроменеджменту є: програми захисту прав споживачів; програми, спрямовані на розвиток компанії; програми поліпшення екологічної ситуації; програми, спрямовані на розвиток місцевих громад. Запропоновано для підвищення конкурентоспроможності підприємств мобільного зв’язку України розвивати євроменеджмент. Це дасть можливість покращити імідж підприємства, збільшити обсяги реалізації послуг, утримати вже існуючих споживачів, сформувати їх лояльність, забезпечити впровадження новітніх технологій та залучити інвестиції.

Ключові слова

євроменеджмент; конкурентоспроможність; підприємство; корпоративна соціальна відповідальність.

JEL classification: R220; L200;  DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.2(61).2016.80-88

УДК: [005:519.23]:330.16

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Мобильная связь. Ребрендинг и новые тарифы [Электронный ресурс] // Харьковские известия информационно-аналитический портал. – Режим доступа: http://izvestia.kharkov.ua/on-line/25/1203940.html.
  2. Яременко С. С. Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку / С. С. Яременко // Європейський вектор економічного розвитку. – 2015. – № 1 (18). – С. 227–235.
  3. Руководство по социальной ответственности ISO 26000: 2010 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:26000:ed-1:v1:en.
  4. Саприкіна М. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підруч. / [М. Саприкіна, О. Ляшенко, М. Саєнсус, Г. Місько, А. Зінченко; за наук. ред. О. С. Редькіна]. – К.: Фарбований лист, 2011. – 480 с.
  5. Офіційний сайт ПрАТ «Київстар» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kyivstar.ua/ru/kr-620/about/responsibility.
  6. Офіційний сайт ПрАТ «МТС Україна» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mts.ua.
  7. Офіційний сайт ТОВ «Лайфселл» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lifecell.com.ua/uk.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter