Вісник соціально-економічних досліджень 2016, 1(60), 110-117

Open Access Article

Стратегія циклічної диверсифікації як інструмент підвищення ефективності збутової діяльності агропідприємств

Павло Петрович Богачик
аспірант кафедри менеджменту, Уманський національний університет садівництва, e-mail:PAVLO7412@ukr.net

Цитувати статтю:

Богачик, П. П. Стратегія циклічної диверсифікації як інструмент підвищення ефективності збутової діяльності агропідприємств / Павло Петрович Богачик // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2016. – Вип. 1. – № 60. – С. 110–117.

Анотація

У статті розраховано розмір доходів при купівлі-продажі сільськогосподарської продукції за різними каналами реалізації з метою підвищення ефективності комерційної діяльності агропідприємств в Україні, а також розмір економічного ефекту при проведенні експортних поставок. Проведено розрахунки та обґрунтовано ефективність використання власних потужностей для переробки сільськогосподарської продукції підприємствами та розміру втраченого доходу через відсутність повного економічного циклу «виробництво-переробка-реалізація» у агропідприємств. На основі розрахунків було визначено найбільш перспективні сільськогосподарські продукти для реалізації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Запропоновано основні етапи стратегії циклічної диверсифікації з метою підвищення ефективності збутової діяльності сільськогосподарських підприємств.

Ключові слова

стратегія у збутовій діяльності; диверсифікація; ефективність; збутова діяльність; сільськогосподарські підприємства; експорт; реінвестування.

JEL classification: В220; F500; M200; О400; Q100;  DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1(60).2016.110-117

УДК: 338.1: 339.1: 339.9: 631.1

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
  2. Котлер Ф. Основы маркетинга: профессиональное издание / [Ф. Котлер, Г. Армстронг; пер. с англ.]. – М.: Вильямс, 2009. – 1067 с.
  3. Mintzberg H. Crafting Strategy / H. Mintzberg // Harvard Business Review. – 1987. – № 5. – Pр. 66–75.
  4. Каплан Р. С. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Роберт С. Каплан, Дейвид П. Нортон. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Олимп-Бизнес, 2003. – 320 с.
  5. Porter M. Competitive Strategy / M. Porter. – N. Y.: The Free Press, 2003. – 416 p.
  6. Саблук П. Т. Основні напрями розвитку високоефективного агропромислового виробництва в Україні / П. Т. Саблук // Економіка АПК. – 2002. – № 7. – С. 3–13.
  7. Chandler A. D. Strategy and Structure / A. D. Chandler. – Cambridge, MA: The MIT Press, 1962. – 464 p.
  8. Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
  9. Фінансовий портал Мінфін [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://minfin.com.ua.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter