Вісник соціально-економічних досліджень 2015, 3(58), 25-30

Open Access Article

Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій

Олексій Юрійович Біленький
доктор економічних наук, професор кафедри міжнародного обліку і аудиту, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, e-mail:moia.kneu@ukr.net

Цитувати статтю:

Біленький, О. Ю. Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій / Олексій Юрійович Біленький // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – Вип. 3. – № 58. – С. 25–30.

Анотація

У статті проаналізовано основні компоненти стратегічних можливостей корпорації. Досліджено проблеми організацій щодо пошуку та виявлення стратегічного потенціалу. Обґрунтовано вибір ресурсів, які будуть закладені в основу стратегії корпорації. Запропоновано основні методи діагностики стратегічного потенціалу корпорації. Сформульовано рекомендації щодо виявлення унікальних ресурсів та ключових компетенцій, що дозволить корпораціям стати лідерами ринку та протистояти кризовим явищам.

Ключові слова

стратегічний потенціал; стратегія корпорації; унікальні ресурси; ключові компетенції; SWOT-аналіз; бенчмаркінг.

JEL classification: G300

УДК: 005.21:339.92:005.336.6

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Герасимчук В. Г. Стратегічні аспекти розвитку національної економіки в умовах викликів глобальних трансформацій / [В. Г. Герасимчук; за заг. ред. О. П. Степанова] // Стратегія соціально-економічного розвитку України: наук. видання в 2-х томах. – Т. 1. – К.: Юрисконсульт, 2014. – С. 167–188.
  2. Эванс Дж. Маркетинг / [Дж. Эванс, Б. Берман; сокр. пер. с англ.]. – М.: Экономика, 1990. – 350 с.
  3. Томпсон А. А. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа // [А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд III; пер. с англ.]. – 12-е изд. – М.: Вильямс, 2006. – 928 с.
  4. Краснокутська Н. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посіб. / Н. С. Краснокутська. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.
  5. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підруч. / З. Є. Шершньова. – [2-ге вид., перероб. і доп.]. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
  6. Дженстер П. Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей / П. Дженстер, Д. Хасси. – М.: Вильямс, 2003. – 235 с.
  7. Риддинг К. С. Стратегическое бизнес-планирование / К. С. Риддинг. – Днепропетровск, 2005. – 450 с.
  8. Дирлав Д. Избранные концепции бизнеса / Д. Дирлав. – М.: Олимп-Бизнес, 2007. – 342 с.
  9. Comm C. L. A Paradigm for Benchmarking Lean Initiatives for Quality Improvement / C. L. Comm // Benchmarking: An International Journal. – 2000. – Vol. 7. – No. 2. – Pp. 118–127.
  10. Зуб А. Т. Системный стратегический менеджмент. Методология и практика / А. Т. Зуб, М. В. Локтионов. – М.: Генезис, 2001. – 751 с.
  11. Портер М. Роль информации в достижении конкурентного преимущества / М. Портер, В. Миллар // Конкуренция. – СПб., 2000. – 258 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter