Вісник соціально-економічних досліджень 2015, 3(58), 206-213

Open Access Article

Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України

Ольга Олександрівна Селезньова
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Одеська державна академія будівництва та архітектури, e-mail:olya-v2001@rambler.ru

Цитувати статтю:

Селезньова, О. О. Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України / Ольга Олександрівна Селезньова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – Вип. 3. – № 58. – С. 206–213.

Анотація

У статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.

Ключові слова

будівельне підприємство; маркетингова діяльність; маркетингове мікросередовище; постачальники; конкуренти; контактна аудиторія; клієнти.

JEL classification: М310

УДК: 339.13

Лицензия Creative Commons
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0. Переглянути копію цієї ліцензії можна за посиланням: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Література

  1. Багієв Л. Ю. Маркетинг: підруч. для ВНЗ. – СПб.: Видавництво СПбГУЕіФ, 2008. – 320 с.
  2. Балабанова Л. В. Маркетинг: підруч. / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-є, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2011. – 543 с.
  3. Власенко Я. О. Основи сучасного маркетингу: навч. посіб. / Я. О. Власенко, С. В. Карпенко. – К.: ІНКОС, 2011. – 328 с.
  4. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підруч. / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2008. – 712 с.
  5. Голубков Є. П. Основи маркетингу: підруч. / Є. П. Голубков. – М.: Финпресс, 2009. – 276 с.
  6. Липчук В. В. Маркетинг: основи теорії і практики: навч. посіб. / [В. В. Липчук, А. П. Дудяк, за заг. ред. В. В. Липчука]. – Львів: Новий світ-2000, Магнолія плюс. – 2003. – 288 с.
  7. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / [Ф. Котлер, Х. Картаджайя, А. Сетиван; пер. с англ. А. Заякина]. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2012. – 240 с.
  8. Селезньова О. О. Організаційно-економічний механізм управління ринковою діяльністю роздрібних торговельних підприємств: монографія / О. О. Селезньова, М. П. Сахацький, Г. М. Запша. – Одеса: КП ОМД, 2012. – 182 с.

Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu sbornik.vsed.oneu@gmail.com

Шановні автори!

Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.

З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"

3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").

Завантажити інформаційний буклет


Flag Counter