Вісник соціально-економічних досліджень 2015, 1(56), 122–127
Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій
Ірина Олександрівна Шкурупська
кандидат економічних наук, викладач кафедри маркетингу, Одеський національний економічний університет, e-mail:irina.shkurupskaya@gmail.com
Цитувати статтю:
Шкурупська, І. О. Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій / Ірина Олександрівна Шкурупська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет. – 2015. – Вип. 1. – № 56. – С. 122–127.
Анотація
У статті розроблено основні положення науково-методичного підходу до формування програми інтегрованих маркетингових комунікацій щодо просування різних товарів/послуг підприємствами. Розробка програми ІМК передбачає послідовність із 12 етапів дій, специфіка яких визначається особливостями господарської діяльності підприємства. Для обґрунтування вибору методу розробки програми ІМК підприємств запропоновано матрицю відповідності типу суб’єкта ринку характером програми ІМК за рівнем ефективності. Залежно від терміну реалізації програми ІМК розділено на три види: короткострокова, середньострокова і довгострокова. Обґрунтовано вибір відповідних інструментів і каналів маркетингових комунікацій залежно від залученості споживача стосовно характеристик товару, а також самих інструментів і каналів просування.
Ключові слова
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК); програма ІМК; бюджет ІМК.
JEL classification: M310
УДК: 658.8:697
Література
- Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / [Дж. Бернет, С. Мориарти; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук]. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.
- Смит Пол. Коммуникации стратегического маркетинга / [Пол Смит, Крис Бэрри, Алан Пулфорд; пер. с англ. под ред. проф. Л. Ф. Никулина]. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 415 с.
- Даулинг Г. Репутация фирмы: создание, управление, оценка эффективности / [Г. Даулинг; пер. с англ.]. – М.: ИМИДЖ-Контакт, 2003. – 368 с.
- Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / [Ф. Котлер, К. Л. Келлер; пер. Е. Н. Жильцов; ред. А. М. Немчин]. – 12-е изд., изм. и доп. – СПб.: Питер, 2010. – 816 с.
- Шульц Д. Е. Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетингове коммуникации / [Д. Е. Шульц, С. И. Танненбаум, Р. Ф. Лаутерборн; пер. с англ.]. – М.: Инфра-М, 2004. – 234 с.
- Гаркавенко С. С. Маркетинг / С. С. Гаркавенко. – Київ: Лібра, 2004. – 712 с.
- Ілляшенко С. М. Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / [за заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка]. – Суми: «Друкарський дім «Папірус», 2013. – 616 с.
- Литовченко И. Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудования / И. Л. Литовченко, И. А. Шкурупская // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми: СумДЕУ, 2013. – № 4 (2013). – С. 52–65.
- Примак Т. О. Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій: синергічний ефект / Т. О. Примак // Проблеми науки. – К.: ЦНТЕІ Міносвіти і науки України, 2002. – № 7. – С. 36–44.
- Ромат Е. Реклама в системе маркетинга: учеб. для ВУЗов / Е. Ромат. – М.: Студцентр, 2008. – 608 с.
- Стельмах А. А. Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства / А. А. Стельмах – К.: Рекламедія, 2010. – 312 с.
- Тараненко І. В. Маркетингові показники: більше 50 показників, які важливо знати кожному керівнику / [І. В. Тараненко; пер. з англ.]. – Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2009. – 480 с.
Україна, м.Одеса, 65082
вул. Гоголя, 18, ауд. 110.
(048) 777-89-16
sbornik.odeu
sbornik.vsed.oneu@gmail.com
Шановні автори!
Продовжується набір статей до першого випуску 2024 р. До публікації приймаються статті українською та англійською мовами.
З 2022 року діють нові вимоги до оформлення статей до збірника наукових праць "Вісник соціально-економічних досліджень"
3 01.11.2023 р. вартість публікації складає 80 грн. за 1 сторінку (див. розділ "Оплата").
Завантажити інформаційний буклет